Remcilinders Bmw 3 Coupe (e36)
Remcilinder is een verzameling van wielremcilinders hoofdremcilinders en koppelingcilinders deze worden allemaal gevuld en bediend via remvloeistof en hebben verschillende werkingen. De hoofdremcilinder geeft de druk door vanaf het rempedaal naar de wielremcilinders en remklauwen deze worden bekrachtigd door de hoofdremcilinder. De koppelingcilinders bedienen de koppeling en worden ook gevuld met remvloeistof.
Remcilinder is een verzameling van wielremcilinders hoofdremcilinders en koppelingcilinders deze worden allemaal gevuld en bediend via remvloeistof en hebben verschillende werkingen. De hoofdremcilinder geeft de druk door vanaf het rempedaal naar de wielremcilinders en remklauwen deze worden bekrachtigd door de hoofdremcilinder. De koppelingcilinders bedienen de koppeling en worden ook gevuld met remvloeistof.
Selecteer tot slot de motorinhoud van uw Bmw 3 Coupe (e36)
Type | KW | PK | Vanaf | Tot | Type | |
---|---|---|---|---|---|---|
Type | Bouwjaar | KW | ||||
Van: 09-1993 Tot: 04-1999 | 75 | 102 | 01-09-1993 | 01-04-1999 | M43 B16 (164E2) | |
Van: 09-1995 Tot: 04-1999 | 103 | 140 | 01-09-1995 | 01-04-1999 | M44 B19 (194S1) | |
Van: 03-1992 Tot: 10-1995 | 103 | 140 | 01-03-1992 | 01-10-1995 | M42 B18 (184S1) | |
Van: 03-1992 Tot: 04-1999 | 110 | 150 | 01-03-1992 | 01-04-1999 | M50 B20 (206S1) | |
Van: 03-1995 Tot: 04-1999 | 125 | 170 | 01-03-1995 | 01-04-1999 | M52 B25 (256S3) | |
Van: 03-1992 Tot: 04-1999 | 141 | 192 | 01-03-1992 | 01-04-1999 | M50 B25 (256S1) | |
Van: 01-1995 Tot: 04-1999 | 142 | 193 | 01-01-1995 | 01-04-1999 | M52 B28 (286S1) | |
Van: 10-1992 Tot: 01-1995 | 210 | 286 | 01-10-1992 | 01-01-1995 | S50 B30 (306S1) | |
Van: 01-1995 Tot: 10-1995 | 217 | 295 | 01-01-1995 | 01-10-1995 | S50 B30 (306S1) | |
Van: 10-1995 Tot: 04-1999 | 236 | 321 | 01-10-1995 | 01-04-1999 | S50 B32 (326S1) |
Remcilinder Bmw 3 Coupe (e36) vervangen.
Remcilinders en koppelingcilinders vervangen is een redelijk eenvoudige klus, wel moet u altijd zorgen dat u voldoende remvloeistof tot u beschikking hebt en het remsysteem moet na vervanging altijd ontlucht worden. De cilinders zitten meestal niet erg vast geroest en kunnen vaak makkelijk gedemonteerd worden.
Er zijn vaak verschillende uitvoeringen vwb de diameter van de cilinders dit vindt u duidelijk op onze website via uw kenteken.