Wiellagers en wielnaven Opel Astra H Gtc 2.0 Turbo

Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.
Wiellager - naaf voorzijde
Past op uw auto.
- 60%
267,62
107,05
per stuk
  • Nu besteld, morgen gratis in huis!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 200882
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Wiellager - naaf achterzijde
Past op uw auto.
- 56%
233,50
102,74
per stuk
  • Nu besteld, morgen gratis in huis!
  • Gratis bus remreiniger + vet
Art.nr. 200907
In winkelwagen
4.5 stars, based on 89 reviews
Vragen? Bel ons!
0341 267 637

Wiellagers op uw auto

Uitlezen van de boord computer kan bijna alleen bij de dealer. Alleen olie lekkage is uit den boze gezien het milieu. Elke Opel Astra H Gtc 2.0 Turbo heeft een eigen VIN-nummer. De juiste wiellagers geven het beste stuurgedrag op de auto.

Wiellagers kopen Opel Astra H Gtc

Hoe lager de CW waarde hoe minder lucht weerstand er plaats vind. Wij controleren altijd bij de Opel dealer of de onderdelen passen op uw auto. Wanneer u bij ons betaald via AfterPay dan krijgt u later pas de factuur. Hedendaagse Voertuigen gaan veel langer mee dan 20 jaar geleden.

Ronkend geluid bij een wiellager

Wiellagers of wielnaven vindt u voor alle type op onze website alle technische info staat bij de artikelen inclusief alle binnen en buiten maten. Goed onderhouden auto’s hebben altijd een volledig ingevulde onderhoudshistorie. Slimme Turbo’s in voertuigen laten het vermogen stijgen en het verbruik dalen. Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de EU. Een los wiellager vervangen van de auto gaat als volgt; voorzijde remmen demonteren hierna is de wielnaaf vrij, de centrale moer verwijderen, nu de complete naaf van de as aftikken.

De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.